Položil jsi otázku:
Pokud chcete používejte si mapy, plánovací SW třetích stran jak chcete, mějte vždy naučenou trať pro VFR let předem (jak se pak vůbec začne lítat, když poprvé v letadle tu cestu neznám a nemám možnost se ji naučit...
-------------------------
odpověď:
V reálu: Dát si superkvalitní víno s kolou, vyjde to stejně draho jako reálný let, ale aspoň se u toho nezrakvíš.
V simulátoru: máš možnost létat v postupně zvětšujících se kruzích z místa bodu vzletu a je otázkou času až narazíš ke kýženému cíli - velikost zeměkoule je konečná t.j. mapu nepotřebuješ, budeš-li mít dost času.
Považovat u "simulátoru" funkci, která v realitě neexistuje za omezení, nebo za nedostatek je znakem toho, že jsi stále nepochopil rozdíl mezi simulátorem a hrou. Doufám, že jsem Ti otázku zodpověděl dostatečně srozumitelně a slušně.
----------------------------------
Nicméně zkusím Ti ještě trochu dovysvětlil proč máš (oprávněný) pocit, že Tě tu nikdo nemá rád.
Troufám si tvrdit, že drtivá většina zdejšího osazenstva začínala na produktech FS (počínaje FS9) a to včetně XPLajnistů. Všichni dobře FS znají a XPL používají právě kvůli tomu, že jim to oproti FS přináší nějaká pozitiva, většina z nich má doposud nainstalované i FS. Každý má ale jiné očekávání, v době kdy vylezlo PMDG se 737 bylo XPL v plýnkách default letadla zoufalá, placených letadel jako šafránu, ale ouha, dráhy najednou byly zvlněné, eroplány se ve vývrtce začaly chovat tak jak mají, vrtulníky se najednou musely začít řídit. A přes masivní nedostatky z pohledu kvality grafického zpracování ošklivých kokpitů absence FMC, simulace systémů letadla začalo dost lidí XPL používat stále častěji.
Sešel se rok s rokem, XPL má grafické zpracování srovnatelné, přicházejí nové updaty, 757 od Ramzzesse je na úrovni PMDG, další výborně zpracovaná éra přibývají. Donedávna jsem měl FS také, kvůli jedinému modelu a doposud mi takový pro XPL chybí (TU154-B2). Co tím dlouhým textem chci naznačit? Všichni, co jsou tady si prošli jinou cestou, která až na výjimky vedla přes FS. Jedni však preferují vrtulníky, jiný roury, další IVAO, VATSIM nadšenci, VFR kochači - zatímco pro některé uživatele XPL nic nepřináší, pro jiné je to zásadní rozdíl. To že se z hlediska SW pro některé cesty rozdělili není věc soupeření. Škádlení které mezi sebou vedou FS XPL je v duchu přátelského popichování a Ty se svojí svatou válkou proti XPL do tohoto konceptu nezapadáš, protože vlastník FS velmi dobře ví, že se tam vrtulníky chovají nereálně a nikdy tomu jinak nebude (ale když létá s PMDG, nijak ho to neomezuje), stejně tak jako si je vědom uživatel XPL, že defaultní letadla a toho moc neumějí a v zimě holt sníh není a bůh ví jestli bude, ale ovládání vrtulníku ve FS je na úrovni UFO.
Mudrovnání na téma že je důležitější mít texturu na šroubku než to, jestli se éro chová reálně či jak je správné pojmenování pohybu kamery je v tomto kontextu směšné pro všechny stejně tak jako Tvoje názory typu že létáš VFR na autopilota protože je pakárna se snažit ručně řídit letadlo v zatáčce (byť je tento názor naprosto legitimní).
Zapřemýšlej nad tím, jestli by ses neměl přesunout na nějakou diskusi třeba na steam, kde bys možná měl větší ohlas, mám dojem že cílová skupina která by pozitivně hodnotila Tvé příspěvky tohoto typu zde není moc zastoupená a proto jsi možná reakcemi rozčarován.
|
|