- Improved memory management reducing overall VAS usage and spikes
- Optimized texture unloading during loads
tohle by mělo ve velkém eliminovat OOM pády, věc co P3D v2 tíží nejvíce pokud se naloží addony.
- Added modifiable saturation effect to HDR enabling greater customization of visual appearance
konečně použitelné HDR?
- Overall shader optimizations for increased performance
- Optimized particle system by better utilizing GPU and system resources by reducing CPU side work, supporting indirect draw calls, and improving sorting algorithms
- že by konečně ta 980tka stačila?
Fixed bug where GPU terrain would shift at high altitudes
- snazší migrace FSX scenérek na P3D se zapnutou teselací..
A jen pro zajímavost komentář beta testera odpovídajícího člověku co pořídit za HW
I'd wait for the Skylake X series processors due out mid 2016 or go with the 5960X now. The 980Ti 6GB VRAM would be a good choice for P3D ... SLI reallly only helps in dense clouds and if you run SGSS AA via nVidia Inspector.
Zřejmě to těch 8 fyzických a 8 HT jader využije, když to doporučuje a taktéž že to na SGSS vyžaduje SLI. Asi taky spadl z višně