My jsme názorově na jedné lodi.
Ty jen stavíš pilota do situace kdy všechno musí a je to životně důležité, vyhrazuješ se proti možnosti že by to šlo dělat nedbale, ale jak sám tvrdíš, pilotů co si "troufli víc" jsou plné hřbitovy, tudíž ne každý k tomu přistupuje zodpovědně nebo i když, tak i mistr tesař se někdy utne, nehody se prostě stávají i těm nejlepším. Někdy to holt má fatální následky. Je to o zodpovědnosti každého jednotlivého pilota jak se zachová.
Nejsem pilot, ale řidičák už nějakou tu chvíli mám. Je to samé jako to lítání (ano lítání ovlivňuje vícero faktorů, princip myšlenky je ale stejný). Můžu být hovado co se nedívá kolem sebe, nedodržuje předpisy, nedbá na stav auta, vozovky a počasí... šance na rozštípání je velká. Na druhou stranu se můžu chovat zodpovědně, dodržovat předpisy a o auto se starat lépe než o své děti a sebemenší chybičku hned vyřeší kvalifikovaný mechanik. Šance na to že se rozsekám rapidně klesne. To ale neznamená že se to stát nemůže.
To jak moderní máš auto/letadlo už na přístupu k osobní zodpovědnosti nic nezmění prase můžeš být ve staré plechovce, zodpovědný v tom nejnabušenějším na trhu.
|
|