|  | LKVY-XP 7. 3. 2020 / 14:59 | |
|  | Tak dnes jsem došel na způsob jak dostat model z mého Pro/E (Creo) do Blenderu. To dává docela zajímavé možnosti tvorby pro XP a hlavně šetčí čas tak o dva dny na budově. Teď už jen nachystat texturu, namapovat a zkontrolovat jestli to bude v XP vypadat v pohodě. V Blenderu to na renderování není, plochy mají nějaké zvláštní artefakty, tak doufám, že to nebude pak i v XP. |
| |
 | LKVY-XP - Willhelm  | 01. 03. 20 v 07:45 |
|
 |  | LKVY-XP - Willhelm  | 01. 03. 20 v 08:11 |
|
 |  |  |  | LKVY-XP - Willhelm  | 06. 03. 20 v 11:05 |
|
 |  | LKVY-XP - dvojan  | 01. 03. 20 v 08:52 |
|
 |  |  | LKVY-XP - Willhelm  | 06. 03. 20 v 11:17 |
|
 |  | LKVY-XP - Willhelm  | 07. 03. 20 v 14:59 |
|
 |  |  | LKVY-XP - dvojan  | 07. 03. 20 v 15:32 |
|
 |  |  | LKVY-XP - leguan  | 07. 03. 20 v 15:36 |
|
 |  |  |  | LKVY-XP - Willhelm  | 07. 03. 20 v 16:22 |
|
 |  |  | LKVY-XP - Willhelm  | 09. 03. 20 v 11:29 |
|
 |  |  |  | LKVY-XP - OndraT  | 09. 03. 20 v 12:02 |
|
 |  |  |  |  | LKVY-XP - Willhelm  | 09. 03. 20 v 13:01 |
|
 |  |  |  |  | LKVY-XP - Willhelm  | 09. 03. 20 v 20:08 |
|
 |  |  |  |  |  | LKVY-XP - OndraT  | 10. 03. 20 v 10:03 |
|
 |  |  |  |  |  |  | LKVY-XP - Willhelm  | 10. 03. 20 v 10:36 |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | LKVY-XP - Willhelm  | 10. 03. 20 v 20:38 |
|
 |  |  |  |  |  | LKVY-XP - Willhelm  | 13. 04. 20 v 16:17 |
|
|