| | LKVY-XP 9. 3. 2020 / 12:02 | |
| | Možná se pletu, ale vidím to jako klasický artefakt při aplikování "smooth" stínování přilehlých polygonů v rámci jednoho objektu. Takové to "krychle se zaoblenými hranami" (ale nikoliv modelem, jen stínováním)
Zkus:
1) střechu udělat tak, aby jednotlivé strany mezi sebou nesvíraly úhel větší než 90 stp.
nebo
2) danou horní plochu, což je předpokládám 1 čtyřbodový, resp. 2 tříbodové polygony, vyjmi a vlož znova bez využití funkce "merge" pro sjednocení bodů/hran
nebo
3) nevím, jestli Blender2XP přenáší právě "smooth shading" atribut z Blenderu do OBJ XP, ale myslím, že ano, pak by stačilo mít tu střechu jako ne-"smooth"
Co mám na mysli by snad mohlo být zřejmější z článku níže:
https://www.katsbits.com/codex/smoothing/ |
| |
| LKVY-XP - Willhelm | 01. 03. 20 v 07:45 |
|
| | LKVY-XP - Willhelm | 01. 03. 20 v 08:11 |
|
| | | | LKVY-XP - Willhelm | 06. 03. 20 v 11:05 |
|
| | LKVY-XP - dvojan | 01. 03. 20 v 08:52 |
|
| | | LKVY-XP - Willhelm | 06. 03. 20 v 11:17 |
|
| | LKVY-XP - Willhelm | 07. 03. 20 v 14:59 |
|
| | | LKVY-XP - dvojan | 07. 03. 20 v 15:32 |
|
| | | LKVY-XP - leguan | 07. 03. 20 v 15:36 |
|
| | | | LKVY-XP - Willhelm | 07. 03. 20 v 16:22 |
|
| | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 11:29 |
|
| | | | LKVY-XP - OndraT | 09. 03. 20 v 12:02 |
|
| | | | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 13:01 |
|
| | | | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 20:08 |
|
| | | | | | LKVY-XP - OndraT | 10. 03. 20 v 10:03 |
|
| | | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 10. 03. 20 v 10:36 |
|
| | | | | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 10. 03. 20 v 20:38 |
|
| | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 13. 04. 20 v 16:17 |
|
|