FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKVY-XP Jeden příspěvek | Celý strom
LKVY-XP   9. 3. 2020 / 12:02
OndraT
Možná se pletu, ale vidím to jako klasický artefakt při aplikování "smooth" stínování přilehlých polygonů v rámci jednoho objektu. Takové to "krychle se zaoblenými hranami" (ale nikoliv modelem, jen stínováním)

Zkus:

1) střechu udělat tak, aby jednotlivé strany mezi sebou nesvíraly úhel větší než 90 stp.

nebo

2) danou horní plochu, což je předpokládám 1 čtyřbodový, resp. 2 tříbodové polygony, vyjmi a vlož znova bez využití funkce "merge" pro sjednocení bodů/hran

nebo

3) nevím, jestli Blender2XP přenáší právě "smooth shading" atribut z Blenderu do OBJ XP, ale myslím, že ano, pak by stačilo mít tu střechu jako ne-"smooth"

Co mám na mysli by snad mohlo být zřejmější z článku níže:

https://www.katsbits.com/codex/smoothing/
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ