| | LKVY-XP 9. 3. 2020 / 13:01 | |
| | Děkuji za tip, smooth shading atribut jsem pravda nepoužíval, ale některé plochy byly po importu z Crea rozsekané na třeba 20 trojůhelníků, já z nich dělal jednu plochu pomocí surface merge v edit módu. Je možné, že si to ten model nějak pamatuje i když plocha vypadá jako jedna...
Zkusím si tedy ještě prověřit zda se třeba náhodou smooth shading neaplikoval. Je to v object módu a ten já v podstatě nepoužívám, protože pro potřeby modelování budov pro XP obvykle stačí zůstat v edit módu. |
| |
| LKVY-XP - Willhelm | 01. 03. 20 v 07:45 |
|
| | LKVY-XP - Willhelm | 01. 03. 20 v 08:11 |
|
| | | | LKVY-XP - Willhelm | 06. 03. 20 v 11:05 |
|
| | LKVY-XP - dvojan | 01. 03. 20 v 08:52 |
|
| | | LKVY-XP - Willhelm | 06. 03. 20 v 11:17 |
|
| | LKVY-XP - Willhelm | 07. 03. 20 v 14:59 |
|
| | | LKVY-XP - dvojan | 07. 03. 20 v 15:32 |
|
| | | LKVY-XP - leguan | 07. 03. 20 v 15:36 |
|
| | | | LKVY-XP - Willhelm | 07. 03. 20 v 16:22 |
|
| | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 11:29 |
|
| | | | LKVY-XP - OndraT | 09. 03. 20 v 12:02 |
|
| | | | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 13:01 |
|
| | | | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 20:08 |
|
| | | | | | LKVY-XP - OndraT | 10. 03. 20 v 10:03 |
|
| | | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 10. 03. 20 v 10:36 |
|
| | | | | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 10. 03. 20 v 20:38 |
|
| | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 13. 04. 20 v 16:17 |
|
|