| | LKVY-XP 9. 3. 2020 / 11:29 | |
| | Aplikované přísloví "Neříkej hop, dokud jsi nepřeskočil!" s Van Jumpovým dodatkem:"Neříkej hop, dokud se nepodíváš kam si doškočil!"
Model z Crea importovaný do Blenderu vypadá naprosto korektně, nicméně po namapování, exportu do xpl obj a umístění do scenerky to nevypadá vůbec dobře.
V zadní části budovy jsou na střechách podélné stíny, nehledě na to zda je volba "cast shadow" v blender2xp pluginu zapnutá či vypnutá, zda jsou stíny x XP11 grafickém menu zapnuté či vypnuté a ani poloha slunce dle denní doby na to nemá vliv.
Při prohlížení zblízka, pak přes budovu přechází kruhový stín, jako by kamera měla na sobě difuzní světelnou kouli s dosahem cca 20-25m (vidět na 2. a 3. obrázku)
Kontroloval jsem normály, našel jsem dvě malé plošky na lampě převrácené, radoval jsem se, že to bylo tímhle ale nebylo. Takže asi nezbyde než to zkusit namodelovat bez importu z Crea, v Blenderu od nuly abych si ověřil zda to je způsobenu importem ploch z Crea, nebo je problém v něčem jiném. A to jsem si říkal - domodeluješ tři budovy a scenerka bude do týdne hotová. |
| |
| LKVY-XP - Willhelm | 01. 03. 20 v 07:45 |
|
| | LKVY-XP - Willhelm | 01. 03. 20 v 08:11 |
|
| | | | LKVY-XP - Willhelm | 06. 03. 20 v 11:05 |
|
| | LKVY-XP - dvojan | 01. 03. 20 v 08:52 |
|
| | | LKVY-XP - Willhelm | 06. 03. 20 v 11:17 |
|
| | LKVY-XP - Willhelm | 07. 03. 20 v 14:59 |
|
| | | LKVY-XP - dvojan | 07. 03. 20 v 15:32 |
|
| | | LKVY-XP - leguan | 07. 03. 20 v 15:36 |
|
| | | | LKVY-XP - Willhelm | 07. 03. 20 v 16:22 |
|
| | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 11:29 |
|
| | | | LKVY-XP - OndraT | 09. 03. 20 v 12:02 |
|
| | | | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 13:01 |
|
| | | | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 20:08 |
|
| | | | | | LKVY-XP - OndraT | 10. 03. 20 v 10:03 |
|
| | | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 10. 03. 20 v 10:36 |
|
| | | | | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 10. 03. 20 v 20:38 |
|
| | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 13. 04. 20 v 16:17 |
|
|