FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKVY-XP Jeden příspěvek | Celý strom
LKVY-XP   9. 3. 2020 / 11:29
Willhelm   
Aplikované přísloví "Neříkej hop, dokud jsi nepřeskočil!" s Van Jumpovým dodatkem:"Neříkej hop, dokud se nepodíváš kam si doškočil!"

Model z Crea importovaný do Blenderu vypadá naprosto korektně, nicméně po namapování, exportu do xpl obj a umístění do scenerky to nevypadá vůbec dobře.

V zadní části budovy jsou na střechách podélné stíny, nehledě na to zda je volba "cast shadow" v blender2xp pluginu zapnutá či vypnutá, zda jsou stíny x XP11 grafickém menu zapnuté či vypnuté a ani poloha slunce dle denní doby na to nemá vliv.

Při prohlížení zblízka, pak přes budovu přechází kruhový stín, jako by kamera měla na sobě difuzní světelnou kouli s dosahem cca 20-25m (vidět na 2. a 3. obrázku)

Kontroloval jsem normály, našel jsem dvě malé plošky na lampě převrácené, radoval jsem se, že to bylo tímhle ale nebylo. Takže asi nezbyde než to zkusit namodelovat bez importu z Crea, v Blenderu od nuly abych si ověřil zda to je způsobenu importem ploch z Crea, nebo je problém v něčem jiném. A to jsem si říkal - domodeluješ tři budovy a scenerka bude do týdne hotová.
31761 B / 750 x 422 / LKVY_hangar-2020-03-09 10.46.11.png
38896 B / 662 x 550 / LKVY_hangar-2020-03-09 10.47.04.png
36781 B / 750 x 520 / LKVY_hangar-2020-03-09 10.46.18.png
26899 B / 750 x 407 / lkvy_hangar_blender-mapped.png
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ