No, ja nevim, ale koukal jsem do příručky na 737-400, do kapitoly Flight with unreliable airspeed / Turbulent air penetration (kde jsou napsaný orientačně podélný sklony při daných rychlostech, vahách a výškách při poruše rychloměru), v tabulce Cruise jsou tyto hodnoty (pro příklad váhy 64t): FL300, O.7M, pitch 4,5stupně. Pro klesání 2000ft/min při stejné hmotnosti ve FL200, při v=280KIAS 1,1 stupně. Pro holding, lítáný kolem 250KIAS, je ve FL100 dokonce 5,5stupně pro 64t a pro 36t, při v=190KIAS 5,7.
Takže vidíš, že i 737 lítá natažená, což je úplně normální, takže proč by se 154 měla hrbit)
Zkusil jsem to na 154, od těch Rusů, a při plný váze H=FL300, v=0.7M byl pitch 2,5stupňů, při H=FL100 v=250KIAS 6stupňů a v klesání 10m/s=2000ft/min ve FL200 a při v=280KIAS 2,5 stupňů
Takže úplně normální hodnoty. Bral jsem to ale podle horizontu. Je fakt, že pohled je nastavnej nějak blbě a zdá se, že jsi moc nataženej. Takže problém zkus hledat v tom. |
|