FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 8. 5. 2024, Den osvobození Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A nedam s tim pokoj Jeden příspěvek | Celý strom
Ale dej už:-)))   4. 9. 2002 / 09:59A.J.Scandall
No, ja nevim, ale koukal jsem do příručky na 737-400, do kapitoly Flight with unreliable airspeed / Turbulent air penetration (kde jsou napsaný orientačně podélný sklony při daných rychlostech, vahách a výškách při poruše rychloměru), v tabulce Cruise jsou tyto hodnoty (pro příklad váhy 64t): FL300, O.7M, pitch 4,5stupně. Pro klesání 2000ft/min při stejné hmotnosti ve FL200, při v=280KIAS 1,1 stupně. Pro holding, lítáný kolem 250KIAS, je ve FL100 dokonce 5,5stupně pro 64t a pro 36t, při v=190KIAS 5,7.
Takže vidíš, že i 737 lítá natažená, což je úplně normální, takže proč by se 154 měla hrbit)
Zkusil jsem to na 154, od těch Rusů, a při plný váze H=FL300, v=0.7M byl pitch 2,5stupňů, při H=FL100 v=250KIAS 6stupňů a v klesání 10m/s=2000ft/min ve FL200 a při v=280KIAS 2,5 stupňů
Takže úplně normální hodnoty. Bral jsem to ale podle horizontu. Je fakt, že pohled je nastavnej nějak blbě a zdá se, že jsi moc nataženej. Takže problém zkus hledat v tom.
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ