No nechapu sice matematiku ve smyslu ze mam dum co ma 9 polys a tim ze dam pryc spodek co stejne nikdy nebude videt usetrim 1 poly....
Zamyslim-li se nad timto...
1) to ze si u tech krabic nechaval spodky je hruba chyba co se tyka addon-modelariny obecne. Je to zaklad low poly modelovani ze co nebude videt tam bejt nemusi.
2) z ciste matematickeho pohledu FSka (potazmo DX9) neumi multi point polygons. Umi pouze trojuhelniky. Takze i blba krychle ktera ma v normalnim modelovacim programu 6 stran (6 polygonu) jich ma v FSce vic protoze pred exportem do MDL/X souboru se na bazi pluginu provede tripple a vsechny multipointove polygony se prevedou na trojuhelniky...
Je to docela legracni protoze graficke karty jiz davno multipointove polygony nativne zvladaji... Ale co... DX je prece produkt Mrkvo$oftu... tak co bychom ocekavali...