FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ako usetrit FPS... Vyjadrite sa Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Ako usetrit FPS... Vyjadrite sa   30. 7. 2005 / 10:45
MadBird
No nechapu sice matematiku ve smyslu ze mam dum co ma 9 polys a tim ze dam pryc spodek co stejne nikdy nebude videt usetrim 1 poly....

Zamyslim-li se nad timto...

1) to ze si u tech krabic nechaval spodky je hruba chyba co se tyka addon-modelariny obecne. Je to zaklad low poly modelovani ze co nebude videt tam bejt nemusi.

2) z ciste matematickeho pohledu FSka (potazmo DX9) neumi multi point polygons. Umi pouze trojuhelniky. Takze i blba krychle ktera ma v normalnim modelovacim programu 6 stran (6 polygonu) jich ma v FSce vic protoze pred exportem do MDL/X souboru se na bazi pluginu provede tripple a vsechny multipointove polygony se prevedou na trojuhelniky...

Je to docela legracni protoze graficke karty jiz davno multipointove polygony nativne zvladaji... Ale co... DX je prece produkt Mrkvo$oftu... tak co bychom ocekavali...
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ