FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 10. 8. 2025, svátek má Vavřinec Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Budoucnost VFR / CELLS Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   25. 9. 2005 / 23:24
PjSky   
Presne tak.. ta zpetna vazba stoji za prd. rychle receno.

Nemuzou to ti "konzumenti" aspon zhodnotit? Z ucty k casu co na tom clovek spali? Plz?

Co se tyce tech detailu mas asi pravdu: delam kombinaci Geobaze, pak 1:50000 z www.supermapy.cz a Google Earth pro tvary vodstev, ktere jsou v beznych mapach proste.. odflaknute.. a sem tam neco je navic

no a kdyz to pak sjedu ve FS2004 tak vysledek neni moc potesujici - vysoke mnozstvi polygonu sem tam zahlti sbernici a nasl. FS zhorsi kvalitu zobrazovani.. takze cell 413-111 je posledni superdetail co delam a nebo pockat na FS10?

To napojeni cellu je fakt BIG trouble... pokud si nekdo pamatujete vystrihovanky, mela kazda stena zalozku na napojeni na dalsi stenu... tohle delam u kazdeho krajoveho polygonu - protahnu plochu do okoli lehkou "zalozkou" ci jinak malym oblouckem.. ono se to pak lepeji naapoji, ikdyz to nesedi na 100%... u cest se halt musite podridit predchudci a zacit tam, kam az dosli oni... nekdo ma ve zvyku protahovat silnice za hranice sveho Cellu...

A co se tyce mest a vesnic.. textur.. darmo mluvit. Kazdemu se fak libi jiny les.. no co naplat. Ja mimochodem pouzivam originalni textury z FS2004 a hotovo.. tedy krome vody... zlepseni delaji sem tam paseku.. tvurce neco udela ve svych texturach, vysledek se mu libi ale.. u tech ostatnich to pak vypada uplne jinak... takze by to xtelo trosku ohled..

jinak treba dnes koukam na cell 415-113 je hotov.. a ani nevim, ze ho nekdo delal..? troska koordinace by neuskodila... viz. http://zpokorny.webpark.cz/

URCITE NECHCI BYT ZA MENTORA, nakonec nemam na to vek ani chut.. ale proc to trosku neskoordinovat tak, aby az se to dodela, aby zakladni body byly jednotne? aby nikde nebyly skoky a prechody? Napr. pokud uz delate cell, kde bude i nejake orto, NEVYNECHAVEJTE tam ctverec pro orto! Orto si tam kdekdo muze nalepit jako prioritnejsi objekt primo sam. Abych se priznal, Orto Prahy me bavilo dokud nezacal podzim... ted rusi.. On neni problem tam dolepit VPT ctverec stejne zamereny.. navic jde to orto udelat vubec z VTP polygonu z vyssim rozlisenim.. budu to porad slusne a dynamicke. Chte nechte polygony vitezi..
img_forumn/r69584_1.jpg (500x375)
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ