FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 9. 8. 2025, svátek má Roman Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Budoucnost VFR / CELLS Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   26. 9. 2005 / 13:01
PjSky   
Dala, myslim ze caru pod 24 Ground neudela.. coz je opticky celkem silna... me osobne napadla jina cesta - udelat pomoci napr. planu mesta zakladni obrysy domu [staci napr cervenou texturou, jako strecha ] na trave / betonu atp..] a pridat ty mikro ulice [cary nebo jenom prouzky betonu].. pak to zobrazit ve FS a sejmout satelitni pohled a vytvorit sezonni texturu mesta [customs texture] a pak pro vybrane celky doplnit autogenem [sidliste, parky, vetsi budovy].. melo by to ve finale mit pekny FPS a zaroven vypadat nenasilne, narozdil or Orta. Dalsi moznost je udelat pomoci klas. textur a graf. editoru sezoni texturu [planek] mesta a doplnit autogen. vypada to jednoduse a dalo by se udelat 1 mensi mesto pod cca 10 hodin... ale i rychleji, mesta cca 100,000 stastlivcu nejsou tak velka.
nevim ale proc modelovat mesta tak detailne... napr. nad Ustim nad Labem se v Cessne skoro neda udelat zatacka...
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ