No kdyz jsme u toho:
Let VFR Cessny 150 OKRTM, divertovany kvuli dohlednosti z LKBE na LKPR..
1} ATIS jsem nepotvrdil a ridici se nan vykaslal.. jinak ctu real ATIS z LKPR pokazde, kdyz letam a myslel jsem, ze tam ho kluci berete, nebo ho delate podle Metaru?
2} nakolik pilot muze ignorovat ridiciho? vedl me z E na T [LKBE fakt nebylo nikde videt, mam problet ve scenerce najit drahy i za svetla a jak plati, v mlze pouzit dalkove ja na @@#$%]
a pak kousek pred 06 mi schvalil pristani.. takze jsem zacal krouzit oblouk abych si mohl trosku naletnout a pristaval ve smeru drahy a ne na konci zatacky
pak mi porucil urychlit, takze jsem si rek je to sim, tady nehodim a nechal si C pekne spadnout v dlouhe zatacce.. srovnal.. pekne dosedl.. a pak me neco vyhodilo z drahy [dodnes nevim co, bud vitr, nebo setrvacnost, nebo chybny spocteny autorudder?].. takze crash.. no stydel jsem se sam pred sebou... nevite kdo to ridil?
a jaky je spravny postup na VFR na drahu 06 z E - T? nema se zaletnout smerem na hranici CTR [ W?] a pak tocit zpatky pro rovne priblizeni? jak jsou okruhy na LKPR? na 24 z T bych to videl v poho ale na 06..? |
|