Spíš naneštěstí... Jestli si tu situaci dobře vybavuju (já jsem v tu chvíli měl asi volno, nebo jsem neměl moc provozu na nějaké nefundované pozici), tak se tam přímo v ose rwy 06 potloukal VFR ve 4000 a do toho se tam sypal IFR provoz na přistání... Ono je opravdu potřeba poslouchat, co se kolem děje a hlavně pokyny řídících neignorovat.
A co se týče toho příkazu, urychlit točení na finále 06 směrem od T... To jsem pravděpodobně vydával já. Nezlob se na mě, ale kdyby si od T letěl paralelně s osou rwy 31 a pak udělal zatáčku na finále, vyšlo by ti to nádherně. Jenže ty ses najednou vydal úplně na opačnou stranu, přímo pod nos přistávajícímu éru, co bylo v ILS/DME. dost jsem uvažoval o tom, že bych tě nechal sednout za nim, aby sis uvědomil, že kochat se přírodou kolem letiště můžeš z auta a ne za plnýho provozu ve vzduchu... Nemívám ve zvyku kvůli nějakýmu malýmu VFR brzdit IFR letadlo... |
|