Tak to jsi byl ty, a ja myslel, ze ja taky jsem nekomu daval urychlit na finale
Jak tu jiz bylo popsano, ridici ti muze rici vyckavajte nad bodem Tango nebo ve treti zatacce atd. ocekavejte XY minut zdrzeni...Ale verim, ze ne kazdemu se chce vyckavat Zkuste se nekdy podivat v lete ve spicce c realu jak to chodi Od ridiciho pokyn vyckavejte nad bodem Tango, ocekavejte 30-60minut zpozdeni...To same byva obcas na odletu, ze Honzo S.
Jinak urychlete znamena, abys nebyl na finale moc dlouho a snazil se byt na finale co nejkratsi dobu, tento prikaz te nenuti pristavat na vysokych rychlostech, ale proste dotocit treba finale na 1majli, nebo i mene....Proste jak pises, tak ta Cessna muze letet i 70kt, coz je pri 4milovem finale hodne velka doba....
Jak jsi se tu ptal na vysku, tak ATC pro VFR v CTR nestanovuje pevnou vysku, ale maximalni, tzn. pilot muze letet v jakkekoliv, ale nesmi prekrocit maximalni povolenou, takze si muzes klesat uz drive a ne ze poletis v 2500ft na finale a tam to ohnes dolu...
A jeste jedna vec, nevim jak ostatni, ale ja to obcas pri akci pouzil, je fraze, "udelejte si rozpocet na uvolneni na pojezdovou X", pouziva se to hlavne pri pro VFR provoz, kdyz je treba v pouzivani draha 06, tak aby nahodou nekdo neuvolnil na D, E pripadne nejel po draze rychlosti 20kt od E k L.... |
|