v zasade se bere z toho, jaka je situace v IVAO .. ono by nebylo dobry, kdyz se treba rychle zmeni pocasi (nebo se weather servery seknou) a na ivao je diametralne odlisne pocasi nez v realu, mit za kazdou cenu v atisu na ivao atis z real a mit pristavaci smer takovy, kde by to bylo s 20 uzlovym tailwindem .)
ostatne, v patek sem se s tim pri 36hodinovce setkal tvari v tvar (a rada dalsich)... zatimco venku (v realu) bylo nadherne slunecne pocasi, tak na LKPR v FSce bylo mliko s dohlednosti asi 50 m a pocasi zrale na low visibility procedures .... (nasledek zpusobu jakym se FSka / potazmjo IVAP vyporadala s velice, velice nizkym overcastem), bohuzel o tom ridici nevedel/i a tvarili se docela prekvapene (a nevericne , kdyz jsem odmitl instrukci abych po pristavajicim letadle vstoupil na drahu s tim, ze vidim ho*vno, natoz pristavajici ero |
|