Já se taktéž připojuji ke gratulaci C1.Mám jen několik- možná pitomých připomínek a návrhů.
1. Vydám-li letadlu,které je již usazeno v ILS rwy24 příkaz na přerušení přiblížení a odlet do standardního vyčkávacího bodu pro přiblížení na rwy24 - tak musím říct, který bod myslím,aby mohl pilot nakrmit příkaz hold do FMC.Pro rwy24 to je hned pět možností nad RASIM,ETATU,LOMKI,DOBEN a vnitřní okruh.
2. Rovněž brát v úvahu jakému letadlu tento pokyn dávám - snadněji budu kličkovat z Cessnou a o mnoho hůře s B747 !!!!!
3. Pánům pilotům,kteří náhodou spadli jako hrušky na zem přeji , aby měli tolik "občanské statečnosti" a klidně se po pádu odpojili z IVAO a nekoukali tam jako " tvrdé y "- stejně pro vás žádný "taxík" nepřijede a svým nesmyslným čekáním krásně kazíte snahu jiných pilotů,kteří letí třeba tři hodiny z větší dálky a snaží se dostat i nějaký ten bodík za včasný přílet.