Ad 3.) Nevím nic o tom, že by bylo povinností vojenských pilotů nějak oblažovat civilní piloty. Taky mi nepřipadá nic zábavného na jejich obtěžování a vskutku bych rád viděl pilota, který bude rád, že kolem něj ve FL350 poletuje nějakej zoufalec v F16, myslí si, že stačí ukázat podvěšenou výzbroj, bez řízení vojenským návodčím, kterej mu případně občas protne crashbox, apod. Pokud se takový pilot zde nachází, nechť se prosím ozve.
ad 5.) No to jsem opravdu žádostiv, cos z toho vydedukoval
ad 6.) Pravem SOC, ktery zodpovida za OAT traffic v prostoru LKAA. Ne, sit IVAO moje opravdu neni Je ale lidi, kteri urcili pravidla a po lidech kterym svoji praci davaji k dispozici, pozaduji jejich dodrzovani. Pozice SOC je delegovanym zastupcem "jejich vule" pokud jde o vojenske letani, stejne jako dalsi pozice staffu pro jine oblasti. Pokud ti na tomto principu je neco nejasneho, doporucuju se svymi navrhy na zakrocovani a popisem jak ho hodlas delat kontaktovat DIRa nasi divize, pripadne SO directora IVAO nebo jeho zastupce. Vzhledem k tomu ze se v tuhle chvili resi jeste vetsi zprisneni podminek specialne kvuli lidem jako jsi ty, budou jiste velmi nadseni tvym pristupem. CZ-SOC mi stouplo do hlavy asi natolik, nakolik soucitim s IVAO siti a nasi divizi v podporovani pilotu tveho typu.
P.S. Kdyz predlozis pilotak PPL, ktery bude mit prislusnou platnost, bude k nemu medical a prukaz radiotelefonisty a dolozis mi nalet za posledni rok a clenstvi v nejakem aeroklubu, tak ti urcite odpustim let s Z-142 po okruhu urcite ti ale neodpustim zadny IFR let, pokud nemas IFR dolozku, urcite ti neodpustim nadzvukovy let pokud nemas prislusnou pilotni tridu jako pilot letectva ACR a uz vubec ti neodpustim nacvik zakrocovani s prisnym vyberem pripadnych adeptu, protoze nenecham nejakeho amatera v F16 delat ostudu cele nasi divizi. |
|