Koukam, ze jsi take cetl kazdou 5tou MSG a to jeste kazdou druhou vetu. Prave ze jde o realne letani a jestli si to uvedomujes, za posledni velmi kratkou dobu v reale byl 2x ostry let kvuli civilnimu provozu. Taze nikoli akcni americky film ale realna CR s realnymi problemy. Kdybys cetl poradne, dozvedel by ses, ze jsem zasadne pro dodrzovani pravidel IVAO, tato hypoteticka situace by mohla byt spustena pouze v pripade aktivniho LKAA (a tam predpokladam nemuze sedet zadny smudla) a na jeho pokyn by se umoznilo za oboustranne komunikace umoznilo provest inkriminovanou akci . Nevim, kde jsi vzal tedy myslenku o tom, ze by se zavedl jeste vetsi bordel. Co to ma spolecneho s udesnym chovanim na UNICOMu mi opravdu unika. Co vsak totalne zabiji tuto myslenku je reakce phantoma, kde by k takoveto akci musel byt clovek proskolen, slozeny zkousky z letu po okruhu s Z142 a.t.d. To bylo vse, proc jsem se ozval a proc cely tento thread vzniknul. Ten kdo sedi na LKAA a vidi, ze pilot na akci nestaci ho muze kdykoli odvolat a zaradit do standardniho rezimu. Priste prosim vic cti, nez se zacnes rozcilovat. Koukam, ze na tomto foru jsou zakazane jakekoli myslenky ci namety, protoze mam pocit ze se za ne zacne upalovat na hranici. |
|