FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Normálové NML textury pro X-plane Jeden příspěvek | Celý strom
Normálové NML textury pro X-plane   17. 11. 2018 / 20:15
artoo
Nemáš zač. Je pravda, že je to pro laiky asi na začátku dost nepřehledné (zejména pro developery, kteří třeba dělají léta pro FSX..) ale jak říkám, jde jen o to, pochopit jak to funguje a pak to začne dávat smysl. Není třeba se bát ani ruční přípravy. Nejlepší postup je reverzní inženýring. Otevři si nějakou default normálovku a celkem snadno pochopíš, jak ta černá a bílá barva funguje v kanálech RG.

A ten trik s targou taky není vůbec složitej. Já to dělám tak, že mám zdrojový PSD, kde mám jednotlivé kanály samostatně v grupách, často i s mnoha vrstvami. A pak si jednoduše vedle toho otevřu targu a normálně přes clipboard do ní nakopíruju zvlášť jednotlivé kanály a uložím..
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ