Tohle je prostě nedokonalost PMDG. Čemu se divíte? Proč chcete lítat podle toho co vám spočítá jen FMC? Ono v reálu to tak sice je, ale PMDG holt není nejdokonalejší. A to je dobře, protože to se pak i Gustav naučí lítat a chystat VNAV přesně tak, jako by tomu bylo v reálu. Chlapi, tak se to naučte.
V čem je problém strávit jednu hodinu před T/D s kalkulačkou a trochu i s manuálem a vše si připravit. Zkuste si někdy let bez FMC a zaručuju vám, že to éro rozbijete o zem, protože nebudete schopni letět VNAV bez toho aniž by vám to někdo jiný spočítal. A jsme zase u problému, který se už tady dlouho neobjevil, tak to vytáhnu znovu.
Jak se naučit lítat:
1.) Něco málo z teorie o létání
2.) První lety s malými letadly
3.) Navigační lety VFR s využitím radionavigace (vše s malými letadly)
4.) Větší nebo vícemotorové letadla pro IFR lety (tady se naučíte dělat rozpočty pro klesání, výpočty počátku klesání, vertikální a dopředné rychlosti během klesání za podmínek stanovených podle příletových tratí, atd.)
5.) A až tohle umím, tak pak lezu na velká letadla, která mi to i třeba spočítají, ale já budu vědět, co mi to vlastně spočítají a budu schopen posoudit, jestli to je dobře ještě než narazím na T/D a případné chyby si včas opravím a poupravím. Protože pak se nebudu divit, proč mi to splašené éro nechce brzdit, když já to právě potřebuju a musím a ten "blbej" řídící mě vlastně omezuje v mém letu. (tohle není prosím nijak myšleno osobně na nikoho, tak žádný flame)
6.) Když už zvládám logiku jednotlivé fáze letu a jsem schopen zvládnout si sám sestavit VNAV, tak mne už nic a nikdy nepřekvapí, že mne na přiblížení zkrátí, protože už budu mít letadlo v takové konfiguraci, že mne VELKÉHO PILOTA, to prostě nerozhodí. A rovněž nebudu remcat, že holt někdo udělal špatně SID/STAR atd.
7.) No a v v v vo tom to je. )
8.) Mnoho šťastných přistání
CZ-FOC |
|