Ach jo..
Už jsem ti něco podobného psal včera. Asi si to nečetl. Nevím, proč do IFR zakončeného vizuálním přiblížením, motáš VFR vstupní/výstupní body..?
I když s letadlem děláš vizuální přiblížení, pořád zůstáváš letem IFR a vztahujou se na tebe určitá pravidla.
To, že na malých letištích jsou publikovány obrazce pro letištní okruh neznamená, že velké letiště tento okruh nemá..
V praxi je naprosto běžný jev, že ATC řekne : "Po minutí Alfa (VFR bod) pokračujte do polohy po větru levého dráhy 24".
Vizuální přiblížení je u IFR lítání docela šikovnej způsob, jak si jinak dlouhé přiblížení o notný kus (a tedy i drahocený čas) zkrátit. Bývá zvykem, že tě ATC navektoruje do pozice, ze které bys měl mít vizuální kontakt s letištěm/dráhou, po potvrzení tohoto kontaktu povolí vizuální přiblížení a přeladí na TWR. Vektoruje se většinou na base leg (bývá cca na 4.-10. majli), nebo po větru, nebo na dlouhé finále.
To, jak je to s rychlostma v jednotlivých fázích letu nevim, ale pro simulátor ti bude stačit, když se to naučíš citem.. Těžko asi budeš mít po větru 250IAS, ale taky těžko budeš mít na stejné poloze 140IAS. Chce to odhad, když už ty rychlosti nevíš (nemáš Operation manual). |
|