FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 18. 11. 2025, svátek má Romana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Otázka dne č. 6 - Výškoměry Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Otázka dne č. 6 - Výškoměry   6. 3. 2007 / 23:18
Marky Parky   
Nebylo Pracuju s tím dnes a denně, tak vím o čem mluvím... Ten článek nenaráží na odstranění téhle chyby (to ani principiálně nejde), ale na zpřesnění určování tlakové výško. To čem hovoří ten článek tedy není žádné rušení, ale naopak zavedení tzv. RVSM - Reduced Vertical Separation Minima. Je to soubor pravidel, která říkají, že když letadlo splňuje určité podmínky (dva nezávislé certifikované výškoměry, autopilot schopný přesně držet a hlavně dosahovat hladinu, a ještě nějaké další), tak se v prostoru RVSM mohou upatňovat 1000ft až do FL410 a ne jen do FL290 jako tomu bylo dříve. Od FL410 výš i nadále musíme zůstat u 2000ft rozstupu, protože tam nám ani stávající přesné výškoměry nepomohou.

Nicméně faktem zůstává i nadále, že i u moderních přesných výškoměrů je ve vysokých hladinách skutečná výška velmi odlišná od naměřené tlakové - pouze všechny výškoměry u RVSM schválených letadel ukazují s daleko větší přesností stejné (tlakové) hodnoty.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ