Ono když ti začne hořet nebo ti "jen" vysadí motor, tak to nouzová situace je, viz jejich volání "Mayday, mayday, mayday", což je hlášení nouzové situace a používá se jen v případě přímého ohrožení. Nehledě na to, že vysazení nebo požár motoru po vzletu je asi to nejhorší, co může snad být (co se týče malých letadel, kdy máš motor přimo před sebou)...
K otázce: (jen odhad, nikdy jsem to nedělal, ani v FSce jsem se s tím nesetkal) U letadel jako 757 si můžou dovolit ho vypnout a letět na druhý motor, který dostane zabrat, ale měl by to zvládout. Ale u jednomotorových letadel (malých) nezbývá nic jiného, než zapnout hasící zařízení a vypnout a jak dává předpis, pokud jsme nad 50m, tak se otočit a sednout na dráhu v opačném směru a pod 50m přímo před sebe na nejbližší nouzovou plochu (ikdyž si v takové situaci člověk moc vybírat nemůže). Nijak laborovat se s tím nedá, protože pokud nezapnete ihned hasící zařízení, tak vás to v kabině usmaží... Co se týče přesných postupů, tak to u pístových letadel je většinou asi stejné a to, vypnout přívod paliva a vrazit tam plný plyn. Tím se spotřebuje zbytek paliva, co je v potrubí a jde k motoru a pak už "nemá" co hořet. U proudových bych to odhadl, že se musí v takovém připadě jen přerušit přívod paliva.
Toť si myslím, že bych asi měl udělat  |
|