V prvé řadě díky za vysvětlení proč to bylo tak a né onak a taky se Ti omlouvám, že jsem takhle vyjel. Prostě mám už hodně dlouho problémy s IvApem (jak už jsem tady 3krát nebo kolikrát psal) a jediné éro, které jsem schopen provozovat je občas B735 a toto byl jeden z těch málo letů, který byl "narušen" tím, že se stalo, co se stalo. Už jsem si zvyknul, že jsem včas nebo na požádání dostal buď příletovku, nebo co můžu očekávat (radar vectoring, ILS app, ARR apod. Nevím jestli je to tak správně, ale po cca 100-150hod. - kdy bylo pravděpodobně pokrytí-jinak mám přes 300 a z toho převážná většina na B735 se mi nikdy toto nestalo - byly to lety na LKPR, LKMT a občas i na LKTB), proto mě to zaskočilo a tuto situaci jsem neznal. To, jak jsem zareagoval bylo nepřiměřené a dost emotivní (možná to trošku chápeš, když si přečteš, co se mi s tím IvApem děje + nějaké osobní záležitosti, ale to sem nepatří)
Ve druhé části bych objasnil, proč se dělo, co se dělo.
S tím, že jsem žádal o to přidělení cca 40nm před BODALem přávě proto, aby jsi měl dostatek času to případně dohodnout (sám taky občas řídím a vím, co to na TWR nebo APP obnáší) a pak jsem se hlásil čistě jen proto, protože byl na freq. relativně klid a stále jsem se blížil, tak jsem myslel, že jsi na mě třeba zapoměl. Jak jsi správně poznamenal, nevěděl jsem, co po tom BODALu dělat a ptát se na freq. mi příjde dost mimo (chat by to asi vyřešil, ale to mě tehdy nenapadlo). ATIS jsem už na palubě před bodalem dostatečně dlouho měl (byla dráha 28 a nakonec mě poslali stejně na 10...). Už ani nevím, co přesně jsem očekával, že od tebe dostanu.
A ještě co se týče té výšky, tak mám za to, že jsem do FLP psal FL170, protože jsem si to tak zvolil i v přípravě (mohla se stát chyba, nemám to podložené), to je relativně to nejmenší.
S tím provozem... mám nastaveno zobrazování letadel v multipl. na vzdálenost 20nm a vé době jsem neměl připojené ani jedno éro, proto jsem usuzoval, že jsem v okolí sám a nechápal jsem to tak, jak to asi bylo. A nakonec s tím "stand by", tak jsem ti říkal "Standing by, a volačku", ikdyž si myslím, že toto se hlásit nemá, nebo nemusí, protože řídící (a to mám i ze své IVAO zkušenosti) může potřebovat okamžitě někoho volat a každé takové zdržení typu "vyčkávám" nebo "standing by" může být kritické (na IVAu je to otázka sblížení se dvou ér, ale v reálu je to průser).
Nicméně, ber toto prosím jako veřejnou omluvu za to, jak jsem na Tebe vyjel a zároveň částečné ospravedlnění mého chování jak na síti, tak tady.
Díky |
|