FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Naco vlastne sluzy polygon a mesh konvertovanie v gmaxe? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Naco vlastne sluzy polygon a mesh konvertovanie v gmaxe?   15. 1. 2008 / 13:10
anatolij   
Pokud jsi spokojen s tvorbou modelu a nehodláš se v zásobníku modifikátorů vrátit k nějakému předchozímu použitému modifikátoru, tak dáš c.t.mesh/poly. Z objektu ti zůstane polygonární síť, se kterou pak dále můžeš pracovat (aplikovat modifikátory apod). Důvod použití je hlavně zkrácení zásobníku modifikátorů pro větší přehlednost a zrychlení zobrazování v gmaxu. Modelování v FS je lowpolygonové s tím, že detaily se modelují ručně taháním vertexů a vytvářením polygonů, většinou se stejně pracuje na úrovni mesh/poly, takže použití c.t.mesh/poly se bát nemusíš.

Souřadnice 0,0,0 - asi by ses měl snažit do nich dát CoG, ale samotné CoG se pak stejně asi definuje v aircraft.cfg. Ale nevím, letadla nedělám.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ