No ono, a to si myslím já, bylo způsobené konkurenčním bojem. Je pravda, že ve stejnou dobu z |Blavy vyráží i ČSAčko a oni se předhánějí, kdo nabídne a splní určité služby. V Blavě startovala před námi čsa a my hned minutu po něm, ovšem někde za VOZ jsem čsa viděl na pravoboku našeho letadla, hodně blízko, najednou jsme trochu zrychlili a bylo vidět jak se čsa řadí na finále za nás, sedali jsme na 06 a je pravda, že podle zvuku motorů a výše klapek, jsme měli klapky tak na dvacet a rychlost kolem 150. Před rwy jsme pořád jakože přidávali, flák na rwy a ihned pryč, možná to bylo i z důvodu rychlého uvolnění, takže se nehrálo na ladnost přistání, ale byla to šleha, že jsem chtěl kapitánovi osobně poděkovat, i letušky se po sobě podívali . Na druhou stranu zase při startu z Prahy, jsem měl pocit, že jsme sedli do rakety, možná je to tím, že jsem poprové letěl napůl prázdnou sedmistovkou, s pomalu prázdnýma nádržema, porovnávám s TravelService, s kterým jsem letěl na Korfu, plně naložené letadlo 184 kaštanů, stoupání pomalé a plynulé, nebylo znát nalétávání letových hladin. To se SE bylo znát každé nastoupání než jsme se dostali do FL250. Každopádně příští týden opět valíme do Blavy, pak Amsterdam, nakonec Benátky, tak uvidíme, jak se zadaří. |
|