Jandiku, já myslím že to lítání nějak moc prožíváš Samozřejmě je každý pilot nějaká individualita, která se projeví zejména na ručním řízení (spíš ve smyslu preciznosti, plynulosti a kvality než nějakých odchylek třebas v akceleraci), ale z hlediska toho že by byla posádka schopna podle letu třebas poznat kdo provádí vzlet a ještě ho nějak charakterizovat, to si opravdu nemyslím V rámci všech možných SOP, typických profilů, letištních procedur, performance charakteristik a automatizovaného řízení např. výkonu motoru opravdu příliš prostoru na nějaké osobnostní vstupy nenajdeš Téměř to samé se týká přistání - na jeho provedení má vliv tolik věcí a narozdíl od malých letadel se s tím člověk tak nedrbe v nějakém přechodu a výdrži, že moc prostoru na nějaké precizování toho cos pokazil např. nepřesnou rychlostí přiblížení nemáš. To samé platí např. pro "rozpoznání" kdy je to automatické nebo ruční přiblížení/přistání - takový Airbus v rámci drobných turbulencí do řízení vstupuje tak jako tak a prudké mávání ze strany na stranu v touze po rychlé nápravě nějakého poryvu taky není zrovna ukázkou excelentní pilotáže. Poznat se to dá, ale trochu jiným způsobem Když sedíš hodně vpředu, zvuky z kokpitu jsou slyšet, zejména nezaměnitelné AP DISENGAGE  |
|