Je mi též jasný, že ne vždycky se to povede, jako ve FSce , ale nedávno jsem četl rozhovor s pilotem od SE a říkal, že jsou letiště, na kterých se nehraje na ukázkové přistání, ale na včasné dobrždění, popisoval tam i letiště, kde nastavuje autobrake na DVA a uvolňuje po poslední pojezdovce, stejně tak tam mluvil pilot od TRavel Service, že například korfu patří mezi tzv. dvojková letiště, kde se musí hlavně brzdit a brzdit, což potvrzuji.
Další kdo tam mluvil byl pilot od ČSA a vše jen potvrzoval, říkal, že někdy je snažší přistát ve větru než za parného dne bez větru.
Každopádně ať je let jaký je, jsem vždycky spokojený, zažil jsem i go aroundy z důvodu pozdějšího uvolnění dráhy fischerem, velkou turbolenci, nebo vyčkávání u letiště na povolení k přiblížení.
Od létání mě ale nic neodradí, a jsem rád, že mám kolem sebe lidi, kteří se mnou vždycky rádi sednou do ocelového ptáka a letí se mnou kamkoli.
Jen jsem ještě chtěl upozornit na skvělou příležitost. SE teď nabízí za super cenu let z prahy do říma, přes Blavu. Je to lacinější než přímo.
|
|