U toho blaňase bys měl vztlaky otevírat po třetí okruhové zatáčce.Otevřít a zajistit.Tak praví úkony.A pak už jenom manévrovat s brzdama, aby ti vyšel rozpočet.Není to nic složitýho, ale jen z pohledu člověka, kterej na tom má už něco odskákáno Při prvních pár letech jsem to taky považoval za vyšší dívčí 
Skluzu se neboj, já jsem se ho sice taky bál, ale pak jsem zjistil, že na tom nic není.V přistávací konfiguraci (Podvozek venku, vztlaky a brzdy taky) vyšlápneš nohu plnou a ne zbrkle (většinou závětrnou, pokud máš trochu bočar) a křidýlkama srovnáváš ten náklon.Blaníček v tom pak drží pěkně a nemá snahu tě v tom nějak vydusit.Jen nezmatkuj při pohledu na rychloměr, kterej v tomhle prvku začne pochopitelně hrozně kecat Poslouchej, aby to furt hučelo stejně a pak to nezapomeň hlavně srovnat  |
|