tos někde vyčet na gůglu Einsteine?
Zkus uhodnout, proč se v IFRových letadlech nachází přístroje, kterým se říká umělý horizont (konkrétně 3 kusy). Nebo si snad myslíš, že to letěli za VFR? Víš, co to vůbec znamená letět podle přístrojů?
A budeš se divit, ale v mraku se dá lítat (a dříve se tak i lítalo, možná i dnes) podle zatáčkoměru a příčného sklonoměru. Je to težší, ale jde to, ale tohle je už mimo debatu jen tak pro zpestření.
A jen tak na okraj, při IR výcviku se učí i tzv. vybírání nezvyklých poloh a myslíš si, že to se učí za sluného dne bez mráčků?
Víš vůbec kromě GPSky, k čemu máš v tom tvém SLZ takové ty kulaté věci, které se různě točí a některé jsou dokonce barevné? Nebo se naučil "pilotovat" prakticky "abych nastartoval motor, zmášknu druhý čudlík zleva, pak ten uprostřed a potom musím pohout tou páčkou trošku dopředu" když je ti ta teorie tak k ničemu? |
|