k řízení.
Myslíš dual input? Nás, jako mechaniky učí, že pokud někdo drží priority P/B tak má prioritu a řídí, pokud ho drží oba, má přednost, kdo ho zmáčknul poslední. Pokud oba tahají, vstupuje do hry tuším skládání vektorů. Jak to chodí ve kterém módu je nám tak nějak jedno. Stejně asi jako vám některé další věci, o kterých posádky ani nevědí, že tam jsou.
k ADIRU
Pokud určitě víš, tak se ADIRU skládá z ADR a IR části. Každou část ( ADR, IR) mužeš na sobě nezávisle vypnout (měl bys, pokud je špatná, svítí na ní fault, ten musí zmizet ( pilot pak dostane banán ) Místo této špatné části ADIRU si pak můžeš přepnout onu část z ADIRU 3 tuším na switching panelu 135VU. ISIS bere z ADIRU 1, záložně z 3, data z IR části (vstup z MMR má ISIS taky vlastní). ISIS má sice stejný porty, jako ARIRU 3 (STBY),ale do ISIS jdou přímo a do ADIRU 3 přes Air Data Moduly.
myslím, že jsi nepochopil co jsem chtěl u ADIRU a ISIS říci. ADIRU je bez alfa prób zmatená, ISIS je nepotřebuje. Čili by to mělo být tak. Máš závadu ADIRU 1 na ECAMu.podíváš se nahoru, co je špatně, vypneš špatnou část a tu pak nahradíš ADIRU 3, pokud ani ta nejde, máš jedině ISIS. Ta má data i z MMR (GPS, ILS,..)
Jak to bylo v této kraksně netuším, ještě jsem neměl čas to shlédnout. Odpovídal jsem jen na dotazy k létadlu. |
|