|  | Suchoj SuperJet havárie 9. května 2012 v Indonésii - Final Report 19. 12. 2012 / 07:42 | |
|  | O tych Slovakoch: Ono totiz ked sa rozhodli,ze poletia VFR na letisko,to znamena po ose az do pristatia.Pekne za vidu,dohladnost bola 30 km. Koho mudreho zase napadlo,ze poletia na KEKED alebo ako sa vola ten bod v kopcoch ,co bol ako konecny v ich trati letu a lietal sa akoze podla civilnych postupov.Vobec tomu nerozumiem.Keby isli po ose na pristatie,ci by porusili nejake civilne postupy???a dopustili by sa smrtelneho hriechu?
/ V Kosiciach u vojakov kazdy pilot nalietal na starych masinach iba s ARK mraky priblizeni alebo zostupov cez mraky po ose z Madarska ci cez den alebo v noci,modernejsie Albiky uz mali RSBN . Lietalo sa to standardne,iba niekedy mali madari zakaz a lietal sa takzvany "lomeňák",kedy sa klesalo od Jelsavy a tocilo sa okolo Zeleziarni na osu,tak ako linky od zapadu./
Takze to bol ten nezmysel,na ktory oni doplatili/civilne postupy/. Pokial sa nesli povozit este nad Trebisovom,ako zazneli nejake hlasy,ze odtial bol alebo boli niektori cestujuci vojaci. Ale to uz je jedno..... |
| |
|