Blik dával jsem to tu asi před 10 dny. Je to dle DTG první implementace, tedy vůbec to že to namontovali do enginu, samo jsou tam nějaké glitche, rozlišení textur není to nejlepší a celkově tím změnili atmospheric scattering, takže hlavně ground zas vypadá divně. Někdy když jsi v mracích a máš zhoršenou viditelnost na zemi, tak to vypadá jako by to leželo v mlze či sněhu. Jinak to nejsou jen mraky, ale i déšť a sníh, sníh je naprosto parádní.
Samozřejmě to má nějaký ten dopad na výkon, ale v FSW je možné nastavením měnit standardní mraky a TrueSky.
Tím že je to nyní implementováno si mohou začít hrát s konfigurací TrueSky, který má obrovské možnosti. Mimo jiné je cílem aby průlet oblaky reálně ovlivňoval letový model.
A jde vidět zajímavá strategie DTG. Je jasné že v prvních chvílích bude FSW spíše pro nováčky, jendak kvůli ceně i platformně na které se prodává a bude lákat právě na věci které jiné velké simulátory nemají nebo neposkytují takový zážitek a po několika letech, kdy se vypracuje dál bude moc být považován za srovnatelný simulátor s těmi ostatními na trhu. |
|