Ono nejde jenom o ty mraky. I kdyz je to bezesporu krok k lepsimu.
Ja dokazu zit i s tema placatyma, ale co mi opravdu hodne chybi (a co jsem jeste nikde nevidel), je "volumetricke" zobrazeni atmosferickych jevu. Jinymi slovy, kdyz nekde prsi, tak je videt, jak se to tahne od mraku dolu az na zem a ne ze z niceho nic vletim do deste a nevim, odkud prisel Proste pri prehankach z cockpitu vidim, kde jsou, coz zatim zadny sim neumi.
Nejbliz tomu muze byt asi REX Sky Force 3D, ale o tom uz jsem dlouho nic neslysel (viz. screen). Sam pouzivam Active Sky Next a asi je to to nejlepsi, co se da sehnat (na tu bidu).
Zajimave je, ze se tady vedou nekonecne bitky o letovy model, jehoz finesy clovek asi oceni jenom kdyz (i) ma nejake realne zkusenosti (takze ma s cim srovnavat) a (ii) leta nejake lehke ero nebo vrtulnik (kde skutecne zalezi na dynamicke fyzice), ale nikomu tady asi moc nevadi zatim velmi omezene schopnosti nasich oblibenych simu, co se tyce zobrazovani pocasi
A co si budeme povidat, pocasi (a v pripade simulovaneho letani jeho verne zobrazeni) je pri letani az na prvnim miste |
|