FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 9. 6. 2024, svátek má Stanislava Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
První opravdové 3D mraky! Jeden příspěvek | Celý strom
První opravdové 3D mraky!   7. 8. 2017 / 21:13
OndraT
Netušim, jak moc se SMP změnil, ale ve v3 to stále byly jen sprity (=2d polygony s namapovanou texturou). A dešťová záclona tam vypadala dost směšně, ale nějaká tam byla. Jinak jestli máš SMP, tak tuším někde v SMP podadresáři bude cosi jako SilverLining.config, kde je kompletní (a celkem dobře komentovaný) nastavení toho jejich enginu, dá se s tím hodně vyhrát (můžeš tam mj. ladit rozlišení a množství slices v mřížce apod.).

K tý volumetrice - on to je stejně vždycky jen určitej počet řezů v mřížce (slices), něco jako data z tomografu apod., záleží pak na hustotě tý mřížky, kolik tam pak těch otexturovaných spritů je.

Což se zdá, že borci v DTG našli jinou, efektivní a navíc efektní cestu. Proč ne, v historii realtime 3d grafiky bylo už dost zajímavostí (jednou z nejznámějších a nejzajímavějších a opravdu historických byly voxely - volumetric pixel, ze simů na tom běžel např. Commanche, tzv. voxel space engine).
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ