| | LKVY-XP 9. 3. 2020 / 20:08 | |
| | Tak "smooth" to nebyl, ale nakopl jsi mě v pátrání správným směrem.
Při exportu z Pro/E (Creo) si sebou wavefront obj bere i materiál a scénu, proto mi to trochu připomínalo chování velkého modelu v Creu.
Bylo potřeba smazat "default_mtl" a "material" atributy pod modelem ve stromu modelu úplně vpravo nahoře.
Pak přiřadit materiál v Blenderu, protože bez něj nefunguje Blender2XPlane export.
Předtím jsem zkoušel i experimetovat s tím nastavením "smooth" stínování a dalších parametrů modelu a vše bylo bez vlivu na export a vzhled v XP.
Díky Ondro! |
| |
| LKVY-XP - Willhelm | 01. 03. 20 v 07:45 |
|
| | LKVY-XP - Willhelm | 01. 03. 20 v 08:11 |
|
| | | | LKVY-XP - Willhelm | 06. 03. 20 v 11:05 |
|
| | LKVY-XP - dvojan | 01. 03. 20 v 08:52 |
|
| | | LKVY-XP - Willhelm | 06. 03. 20 v 11:17 |
|
| | LKVY-XP - Willhelm | 07. 03. 20 v 14:59 |
|
| | | LKVY-XP - dvojan | 07. 03. 20 v 15:32 |
|
| | | LKVY-XP - leguan | 07. 03. 20 v 15:36 |
|
| | | | LKVY-XP - Willhelm | 07. 03. 20 v 16:22 |
|
| | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 11:29 |
|
| | | | LKVY-XP - OndraT | 09. 03. 20 v 12:02 |
|
| | | | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 13:01 |
|
| | | | | LKVY-XP - Willhelm | 09. 03. 20 v 20:08 |
|
| | | | | | LKVY-XP - OndraT | 10. 03. 20 v 10:03 |
|
| | | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 10. 03. 20 v 10:36 |
|
| | | | | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 10. 03. 20 v 20:38 |
|
| | | | | | LKVY-XP - Willhelm | 13. 04. 20 v 16:17 |
|
|