Já jenom, že Mates ti to popsal přesně a jen dodám, že u nás v Ostravě se vizuál lítá přes léto poměrně často. Většinou už dost daleko od letiště si pilot vyžádá povolení a dostane buť (zkusím česky) volno pro vizuál RW XX oznamte finále, nebo volno pro viz. pokračujte na FAF RW XX. Pilot pak jen ohlásí finále. V FS je vizuál podle mne sprasený. Jinak ještě bych hooodně podtrhl co napsal Mates. Hodně lidí zamněňuje visuální přiblížení s VFR a podobné nesmysly. IFR je IFR, má svá přesně daná pravidla a je jedno jaké jsou meteorologické podmínky. Co se týče technického provedení vysvětlil perfektně Štefan. Štefane ty s tím lítáš, nebo to máš tak nabouchané? Skrátka a ůplně jednoduše na BASE, nebo v jeho úrovni měj podvozek a klapky 15, jakmile se srovnáš s lajnou tak ihned 25 a 30. Šťastné přistání! |
|