|  | Incident na prahou - dotaz k veci, ale MM :) 29. 11. 2009 / 16:10 | |
|  | Protoze jestli se to takhle zacne brat vsude, tak mi toho casu bude nejake sestikilo na 13ti typech vcetne turbiny uplne k nicemu. Namisto toho, abych si tim nejak pomohl si vlastne naopak jen skodim a budu se kopat do zadku, ze jsem slavnych 150 hodin dopravniho pilota neodlital integrovanym kurzem na Echu v FAiru (je to sice na "ULL", 2x drazsi, ale zato s ctvrtinovym naletem )... O borcich s 2000h SEP/MEP nachrcenych po celym svete ani nemluvim, tem by rovnou nekdo mel rict ze se blbe narodili.
maaaminkoooo, kup mi kooooniiickaaa...
PS: chapu ze hodiny nic nemusi znamenat, uz jsem se o tom nekolikrat presvedcil v obou smerech (vysoky nalet vs nizky nalet), ale preci jen v kombinaci s letanymi typy a druhy letu to tvori jakysi profil pilota na jehoz zaklade si ostatni kteri s nim pracuji udelaji obrazek. Je mi jasny ze moderni dopravni pilot ("zvykly na zatez" ) muze mit bryndak pod bradou a (ve spolupraci s GPS) umet litat perfektne navigacni, takova je doba. Ale vocad pocad, brrrrr. |
| |
|