|  | Incident na prahou - dotaz k veci, ale MM :) 30. 11. 2009 / 15:35 | |
|  | No jo, jenže ty to hrotíš taky hrozně do extrému. Stavíš to tak že člověk s modulovým výcvikem vlastně neumí pro tu aerolinku nic zajímavýho, což mě jako hypotetického lítače modulového výcviku dráždí 
Podlě me jsi uhodil hřebíček na hlavičku tady: http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=333144&lan=0 v té poslední větě. Cituji
"...znalosti jejich systémů a umění vyhodnotit rychle danou situaci..."
Ale tohle v sobě buď člověk má nebo ne, naučitelný je to jen obtížně a můžeš to stejně dobře uplatnit v malým éru jako ve velkým. V tom integrovanej výcvik patrně nepomůže.
Souhlasím spíš s Lowmickem, že je důležitější co člověk lítá (ne typ, ale spíš druh lítání) než kolik toho nalítá.
Pokud se jako HR v aerolince budu rozhodovat mezi 150ti hodinovym integrovaným pilotem a 150ti hodinovým modulovým, vyberu si toho integrovanýho. Ale když uvidim že ten modulovej lítá kde co, hází lidi z letadla, tahá větroně nebo instruktoruje a třeba i MEP a IR, tak si asi vezmu toho druhýho. Už třeba jen proto že z profilu toho druhého je vcelku vidět i jeho motivace. Že prostě lítá ptoro že ho to baví. Nejsem si jist jestli je něco takového poznat i z hodnocení letecké školy. Anebo tohle je dneska každýmu jedno?
Ještě že nejsem HR v aerolince 
|
| |
|