FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
2022 Jeden příspěvek | Celý strom
2022   5. 9. 2022 / 13:10
Ctirad
Ono totiž rozjet soupravu taženou párou byla alchymie. Rozvod naplno, otevřít odvzdušňovací kohouty na válcích, protože když loko stála, tak válce chládly a po naplnění párou by začala kondenzovat ve válcích voda a mohla by vyletět komínem ven, pak otevřít regulátor naplno na pár sekund aby se otevřela samočinná šoupátka v rozvodu parního stroje a naplnily se válce párou, ale zase regulátor přivřít aby nebylo moc tlaku páry ve válcích a teď to celé pěkně sesynchronizuj. Po pár otočeních kol odvzdušnění uzavřít a dále ho otvírat občas podle potřeby. Prostě někdy se to povedlo bez prokluzu a někdy to tzv. brousilo, ale to je nechtěný efekt, který obrušuje nákolky a i koleje. Pro lajka ale paráda.
Ovšem prokluz kol u lokomotiv nastává i na dieselech, které ještě nejsou vybavené kontrolou prokluzu, jen si toho málokdo všimne. Fíra to ovšem taky pozná hned, to jsi jakoby najednou v luftě, což je taky špatně, takže okamžitě ubrat výkon.
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ