FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 25. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
2022 Jeden příspěvek | Celý strom
2022   5. 9. 2022 / 12:25
Ctirad
U těch parních lokomotiv je to trochu jinak, než píšeš. Volič směru je tady nazýván plněním rozvodu a při rozjezdu ho právě napálíš naplno, tím jde do parních válců dost páry na rozjezd a postupným zvyšováním rychlosti rozvod stahuješ a ubíráš tím to plnění válců párou. Pokud bys to neudělal, brzy bys došel o všechnu vyrobenou páru a ani by to nemělo význam pro trakci. Opačným stavěním rozvodu pak měníš směr. Je tady kolem toho dost složitého k vysvětlování, ale asi to nebude nikoho zajímat. Sám jsem rád, že jsem několikrát parní loko mohl řídit a zážitek je to neskutečný.
Jinak ta vlaková brzda je samozřejmě průběžná a taky ji nazýváme samočinnou, to proto, že při roztržení soupravy umí zastavit obě oddělené části vlaku.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ