Včera jsem to nestihl před setměním na Kunovice a protože jsem při sestupu urval blbec klapky, tak jsem musel být trochu rychlejší. Měl jsem dlouhou poslední zatáčku a pak jsem nemohl najít letiště. Po dvou pseudookruzích (ze strachu abych se nerozbil jsem byl hodně vysoko) jsem uviděl letiště asi na 10 hodinách a tak jsem šel strmě doleva dolů. Něco jako C130 v Jugošce. Copilot na mně hulákal, passengeři byli ve stresu. V půlce runwaye nad zemí jsem otočil vrtule a díky zpětnému tahu jsem celkem obstojně přistál (popsáno jako nice landing). Sice passengeři se odmítali odkurtovat i když už jsem stál na gatu.
Nyní dotaz.
Je ve skutečnosti korektní dávat zpětný tah ještě když jsem ve vzduchu a tím se zbrzdit? Nebo je to jen vymoženost FSky.
V tomto případě mě ten zpětný tah docela zachránil. Díky.
Jinak za mé manévry mně Fspassenger vůbec nepochválil. Kaju se.  |
|