Pred par dny tu probehla fotka rozlomeneho TUcka na Ruzyni, tusim r.1981. Tak ten dal ve vzduchu jen spoilery a stacilo to, aby se sebou prastil o runway tak, ze se rozlomil. Naopak nemoznost dat revers a vytahnout spoilery byla pricinou u 2 "runway overrun" u Airbusu 320. Je tam jakasi detekce v podvozku, bez ktere nedovoli otevrit revers. Jednomu letadlu se povedlo sednout na drahu tak jemne, ze si elektronika neuvedomila, ze jsou na zemi a nenechala ho brzdit. Myslim, ze se pak delaly u A320 nejake upravy. Dalsi A320 sednul na hodne mokrou drahu a trvalo mu 9 sek, nez se roztocila podvozkova kola a otevrel se revers a spoilery... A do tretice bylo otevreni reversu ve vzduchu pricinou padu Boeingu (tusim 767) LaudaAir. Tam k tomu doslo zavadou na ovladani reversu a letadlo se rozlomilo ve vzduchu. |