a) ATZ není řízený prostor a tak se to bez spolupráce oněch letadel ani nepředpokládá. K těm věžkám - LVP jsou něco jiného a procedurální řízení taky. Za takových podmínek řízení provozu funguje trochu jinak.
2x747 byla na Tenerife, ne v Itálii a to druhé éro byl PanAm. Když řídící nedůvěřuje pilotovi, tak není nic snažšího než se ho zeptat kde je.
A k tomu kde kdo je - no ono to že je věžka prosklená má taky svoje důvody ;o) To že si třebas na JFK spletou éra pořadí nebo jsou jinde než mají být v daný čas je většinou jejich chyba a to řídícího nijak nezbavuje zodpovědnosti o nich v každou chvíli vědět.
b) Dva příklady ze života - opuštění CTR a při pojíždění opuštění provozní plochy, které popisoval Marky. Proč myslíš že bys v takovém případě měl někomu něco hlásit, když jsi mimo jejich prostor zodpovědnosti a tak tě ani řídit nemůžou? |
|