ad 5) Ano, ten řídící věděl, kde ty éra poslal a třeba měl přehled v povoleních, ale nevěděl, kde ty éra ve skutečnosti jsou (přepokládal, ale nevěděl to ani s takovou přesností, aby je varoval a to je taky rozdíl) a o tom jsem psal Je spousta blbců pilotů (včetně mě), kteří potvrdí a udělají něco jiného (v mém případě jsem potvrdil pojíždět na LKMT po F a C a chtěl jsem jet na B... naštěstí mě instruktor zastavil... chvilkový skrat, tak se stydím, ale přiznám to), takže se pilotům nedá věřit až tak bezvýhradně (ikdyž je to blbost, jsme lidi a ti bohužel dělají chyby a s tím by se mělo počítat).
ad b) Já jsem se bavil o CTR a to je stejně jako TMA třída D, kde se oboustranné spojení vyžaduje. A jestli je někde letiště, kde je CTRko jako třída E nebo G, tak to bych rád viděl   (neber to jako narážku, ale "veselou argumentaci"  ) |
|