Přečti si prosim tě ještě jednou, jakou trasu jsem napsal..
Chorvatsko - Drážďany.. Tam je na Lanuxu FL340 směrem z Vídně.
2) to ano, ale fakt se bojim toho, co ty tu propaguješ, že si piloti, kteří jsou rádi, že vůbec udrží mašinu ve vzduchu budou muset ještě plánovat klesání podle LOA. je to HOVADINA
3) jistě.. ale je rozdíl, když si 10 minut před konfliktem situaci vyřešim koordinací s LOVV, než když jí musim řešit díky Hujerovi za kniplem tři minuty do srážky
4) čteš vůbec, co píšu..? když vim, že tě budu muset klesat, ale budeš nekonfliktní, tak ti dám podmínovou frázi a dál se o tebe nestarám. Když vim, že budeš během klesání konfliktní, tak ti to nařídím a hotovo. V tu chvíli mě tvá FMC nezajímá, stejně jako v prvním případě. Zajíma mě jen, abys měl na bodě hladinu podle LOA. Jak si to uděláš je tvoje starost.
5) Mě jako ATC je celkem fuk, jaký má Wilco problémy s VNAVem. To si máš ošefévovat ty. Stejně jako tobě jako PIC nekecám do toho, kdy klesání zahájit tak, abys na bodě měl požadovanou FL, tak ty mě nekecej do toho, kdy a jak ti to řeknu.
6) výjimky se dohadují velice často. Zejména co se týče stoupání. A právě že jako pilot nemůžeš znát pozadí LOA, tak se do toho NEMONTUJ.
7) Kecáš fakt naprostý nesmysly. naprostý. Starej se o knipl, budíky a blbej VNAV a LOA nech na ATCo, jo..? |
|