- Jak zaletíš APP je čistě na tobě...
souhlas. Ale existují věci jako FCOm, které mi předepisují jak danná přiblížení létat. To že se dá létat i jinak s tím souhlasím - ATR umí létat jako každe jiné letadlo. Otázka je, jestli se dá v neopodstatněných případech létat jinak než je psáno. A v tomto případě například před finále mít flap15 a gear down.
- Decel app je jako každý jiný app...
souhlas, to co se ti snažím říci je, že udělat pokud mám >180kt má v ATR jistá omezení. Například bych podle mě nedokázal capture G/S shora pri onech 200kt ias.
- Nikde na chartech LKPR....
opet souhlas, nechal jsem se zvyklat parkrat tim, ze letadla za mnou musela na GoA protoze jsem proste na finale pomaly - snazil jsem se proto letet rozumnym maximem ktere pri decel app dokazu letet na FAFu - abych kompenzoval courani od OM. Coz byla moje chyba a to je mé poučení. Prostě do LOC 180kt na OM 160kt a v 1000ft HAT max Vapp + 20 (CatII) nebo totez v max 500ft HAT pro CatI.
- Plná konfigurace...
ok, bez problemu. 
- CDA při 180kt groundspeed...
eee no v případě FAF 200kt ias nemám kde 180kt ground vyčarovat, ač bych si je přál - a pak se samozřejmě G/S těžko honí. Ale jak píšu výše, budu příště pomalejší, čestné pionýrské.
- K té modelové situaci...
no ono ten descend a hdg jsem dostal az za ERASU a musel jsem si o nej rict. (komunikace na freq, ridici daval povoleni nekomu v LKPR) Samozrejme VIM, ze jsem mel v tomto pripade zahajit holding, protoze posledni clearance byla ERASU, ale to uz bych mu to komplikoval asi moc... Takze jsem přeletel ERASU hdg ~170 a v okamziku dalsiho povoleni to uz 5Nm opravdu nebylo. Nicméně to, že oněch později daných hdg 190 vede přímo do FAFu jsem si všimnul pozdě - až když se pohnul GS. Což bylo moje opomenutí, nicméně load v jednomužném cockpitu je prostě větší... Jinak ATR se opravdu v ILS APP nekonfiguruje před FAFem, vyjímkou by byly nějaké steep APP, případně ILS continue to circle to land.
Takže jak bych to shrnul: jsem chytřejší a vím co dělat když se takovéhle neideální vektorování příště vyskytne. A chtěl bych zárověň řídící požádat, aby ho, když pro něj není důvod, nedělali. |
|