stihnes to ... ale je vhodnejsi idealni klesat podle FMSky, je to nejekonomictejsi ... casto se to ale nedari, protoze ATC.... a pak klesas pomoci LVL CHG, ci pomoci V/S. FMSka bere v uvahu i omezeni 240/250 kts na FL100 a pocita s tim v rozpoctu klesani, stejne tak bere v uvahu vyskova omezeni z FMSky a podle toho koriguje vertical speed klesani. LVL CHG sklesas i rychleji, ale pak zbytecne dlouho poletis na nejake nizke hladine a budes zbytecne zrat zbytecny mnozstvi paliva. na V/S to sice taky sklesas, ale stoji te to zbytecne moc namahy. pokud letis v nerizene oblasti na IVAO je nejidealnejsi klesat podle FMS.
LVL CHG - prepne klesani do rezimu, kdy stroj zacne klesat do hladiny zvolene na MCP panelu, pote se prepne do ALT HOLD. klesani je provadene v takovem rezimu, ze ero se snazi udrzet takovou rychlost, kterou melo v okamziku aktivace LVL CHG (nicmene rychlost jde v prubehu klesani regulovat pomoci SPEED na MCP panelu).
V/S - funguje vicemene naopak. bez ohledu na to jak se meni rychlost letu se snazi klesat danou vertikalni rychlosti. pokud je V/S moc velka, tak budes zrychlovat, pokud je moc mala, tak budes zpomalovat (pokud nepridas vykon motoru). rychlost (letu) korigujes prave snizovanim a zvysovanim V/S
a snad jsem nenapsal moc kravin  |
|