FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 3. 5. 2025, svátek má Alexej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
DESCENT PMDG Jeden příspěvek | Celý strom
Re: DESCENT PMDG   14. 4. 2005 / 20:00
Tragédie v JRD
stihnes to ... ale je vhodnejsi idealni klesat podle FMSky, je to nejekonomictejsi ... casto se to ale nedari, protoze ATC.... a pak klesas pomoci LVL CHG, ci pomoci V/S. FMSka bere v uvahu i omezeni 240/250 kts na FL100 a pocita s tim v rozpoctu klesani, stejne tak bere v uvahu vyskova omezeni z FMSky a podle toho koriguje vertical speed klesani. LVL CHG sklesas i rychleji, ale pak zbytecne dlouho poletis na nejake nizke hladine a budes zbytecne zrat zbytecny mnozstvi paliva. na V/S to sice taky sklesas, ale stoji te to zbytecne moc namahy. pokud letis v nerizene oblasti na IVAO je nejidealnejsi klesat podle FMS.

LVL CHG - prepne klesani do rezimu, kdy stroj zacne klesat do hladiny zvolene na MCP panelu, pote se prepne do ALT HOLD. klesani je provadene v takovem rezimu, ze ero se snazi udrzet takovou rychlost, kterou melo v okamziku aktivace LVL CHG (nicmene rychlost jde v prubehu klesani regulovat pomoci SPEED na MCP panelu).

V/S - funguje vicemene naopak. bez ohledu na to jak se meni rychlost letu se snazi klesat danou vertikalni rychlosti. pokud je V/S moc velka, tak budes zrychlovat, pokud je moc mala, tak budes zpomalovat (pokud nepridas vykon motoru). rychlost (letu) korigujes prave snizovanim a zvysovanim V/S


a snad jsem nenapsal moc kravin
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ