a) Řídící musí mít vždy 100 přehled o svém prostoru odpovědnosti. Od toho je řídící. Neexistuje, že by mo po letišti pojíždělo letadlo a on nevěděl kde je.
b) To není odvážné tvrzení, to je normální fakt - jakmile se pohybuješ mimo prostor, ve kterém je povinnost být na spojení (tedy např. jakmile opustíš provozní plochu - nezapomínejme, že stojánky už jsou mimo provozní plochu a tedy mimo prostor odpovědnosti řídícího), tak není žádného důvodu oznamovat opuštění frekvence. Stejně tak, jako nemusíš ani žádat, ani oznamovat opuštění třeba neřízených frekvencí (Praha Info a podobně). To, že se to někde dělá "ze slušnosti" IMHO nevadí, nicméně faktem zůstává, že nikde není napsáno, že by se to dělat mělo.
Takže tvoje stať je pěkná, nicméně zcestná, protože své "zdůvodnění" zakládáš na nepravdivých předpokladech. |
|